Avtal och överenskommelser för kommunsamverkan

För att säkerställa en hög gemensam standard har Region Östergötland och länets 13 kommuner slutit överenskommelser och avtal gällande samverkan i Östergötland.

Avtal och överenskommelser gällande samverkan i Östergötland

Avtal läkarmedverkan kommunal hälso- och sjukvård sammansatt (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Avtal överlåtelse av skyldighet att erbjuda hjälso- och sjukvård i ordinärt boende LiÖ 2013-73 (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Avsiktsförklaring rörande omställning till Nära vård (netpublicator.com) Länk till annan webbplats.

Gemensam plan för primärvård (netpublicator.com)

Ledningsgrupp (LGVO), arbetsplan 2024-2025 (netpublicator.com) Länk till annan webbplats.

Samråd vård och omsorg (SVO), arbetsplan 2024-2025 Pdf, 656 kB.

Ramavtal för ungdomsmottagningsverksamhet i Östergötland, HSN 2020-521 med bilaga (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Överenskommelse om samverkan för trygg utskrivning (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Överenskommelse om samverkan kring trygg och säker vård för barn och unga 0-20 år som vårdas utanför det egna hemmet (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Överenskommelse om samverkan psykisk funktionsnedsättning och missbruk (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Överenskommelse om samverkansavtal gemensamt HVB (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Överenskommelse samråd vård och omsorg (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Överenskommelse om samverkan kring barn och unga (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Översikt giltighetstider överenskommelser inom kommunsamverkan vård- och omsorg Pdf, 96.7 kB.

Lokala överenskommelser och uppföljningsdokument för läkarmedverkan (Word)

Lokal överenskommelse för läkarmedverkan i kommunal hälso- och sjukvård (Dokumenta) Länk till annan webbplats.

Uppföljning av lokal överenskommelse läkarmedverkan kommunal hälso- och sjukvård (Dokumenta) Länk till annan webbplats.