Boka lokaler och utrustning på Clinicum

Clinicum erbjuder lokaler och utrustning för utbildning, simulering och klinisk träning.

Villkor för bokning

Tänk på att önskad bokningstid är inklusive förberedelsetid, efterarbete samt eventuell hämtning och lämning.

Hämtning och lämning av material sker inom de bokade tiderna. Om du vill hämta
materialet tidigare eller lämna det senare måste du kontakta Clinicum.

Vid återlämning återställs materialet i eventuella väskor eller vagnar och simulatorer
och träningsmodeller återställs enligt anvisning, fotografi eller innehållsförteckning. Meddela Clinicums personal om något saknas, är slut eller trasigt.

Beställning av eventuell förtäring samt transport av material ombesörjer ni själva.

Vänligen återställ rum och material i ursprungligt skick.

Kostnad

För patientnära verksamheter inom Region Östergötland utgår ingen kostnad för lån av material och rum. För övriga enheter tas avgift ut. Kontakta Clinicum för mer information.

E-post: clinicum@regionostergotland.se

Information om Clinicums lokaler

Clinicums lokaler — bilder och information om respektive lokal Pdf, 7.5 MB.

Se din bokning och lediga tider

Du som är bokningsansvarig och anställd inom Region Östergötland kan se dina bokningar och även titta på lediga tider i bokningssystemet EZbooking. När du kommit in i systemet välj "Veckokalender".  Om du inte kommer in i systemet, kontakta Clinicum.

EZbooking Clinicum (för dig med tillgång till Region Östergötlands intranät) Länk till annan webbplats.

Manual EZbooking Pdf, 465.6 kB.

Övriga är varmt välkomna att kontakta Clinicum för frågor om tillgänglighet för bokning.

E-post: clinicum@regionostergotland.se

Telefon Clinicum US Linköping:

Telefon Clinicum ViN Norrköping och LiM Motala: